zeven dagen per week open

Ticket online
Web winkel

organisator creatieve workshops schoolvakanties basisonderwijs

over ons

In één van de mooiste straatjes van Haarlem ligt Verwey Museum Haarlem, het stadsmuseum voor historie en kunst. We presenteren meerdere keren per jaar nieuwe tentoonstellingen met bijzondere thema’s. Daarnaast is er de vaste tentoonstelling van Kees Verwey, en zijn er interessante wisseltentoonstellingen van Haarlemse kunstenaars.

Het hele jaar door ontvangen we scholen voor onze educatieve programma’s. Omdat kinderen het leuk vinden om tijdens vakanties al knutselend te leren willen we tijdens schoolvakanties creatieve workshops aanbieden waarvan het thema gekoppeld is aan een van onze tentoonstellingen.
Hiervoor zijn wij op zoek naar een organisator.

over jou

Je vindt het leuk om creatieve makkelijk uitvoerbare workshops te bedenken en te organiseren in alle schoolvakanties van het basisonderwijs.
Je werkt graag zelfstandig, vindt het leuk om met schoolkinderen om te gaan en hebt bij voorkeur ervaring in het onderwijs.
Dan ben je bij ons op de juiste plek en willen we je graag meer vertellen over deze leuke functie.

wat bieden wij?

Ons museum is een vrijwilligersorganisatie waar 85 enthousiaste vrijwilligers zich graag inzetten voor een gastvrij en professioneel museum.
Je kunt zelf de data en tijdstip bepalen waarop je in de schoolvakanties de workshop wilt geven. Je stemt je plannen af met onze tentoonstellingmaker en/of communicatiemedewerker.

interesse?

Stuur een mailtje naar coordinator@verweymuseumhaarlem.nl en vertel kort iets over jezelf en wij nemen gegarandeerd contact met je op.
We horen graag van je!!